Monday, June 7, 2010

Fad ohhh Fad!!


Bismillah


Siapa gerangan hamba Allah di sebelah aku itu??
Ok.
Namanya Nur Fadhliah binti Mohd Amer.
Merupakan orang yang pertama aku kenal ketika masuk di SMKBBD * fikir sendiri k.
Dia seorang yang happy go lucky. 
Aku  berasa amat senang dengan perangai dia yang gila-gila dan kadang kala seperti anak kecil.
Macam-macam la tentang dia yang memang best!

Tapi entry ni aku nak ceritakan tentang apa yang dia kongsikan dengan aku di YM pagi tadi..
Selama aku kenal dengan dia, pagi tadi merupakan kali pertama dia mengatakan bahawa dia mempunyai perasaan terhadap si Teeeetttttttttt..

Firstly, aku memang tak percaya apa yang dia beritahu. Sebab dia suka sangat kenakan aku.
Tapi bila dia cerita, cerita dan cerita lagi dengan penuh perasaan yang bercampur aduk,
Aku tergamam.
Betul ke itu Fadhliah yang aku kenal?
Sah! Itu memang dia.

Akhirnya! Fad dilamun cinta!!
Hahahaha.. 
Wink wink!

Fad! Rajin-rajinlah tegur menegur dia tu. Jangan buat sombong. Kesian dia..
 Dan jangan buat dia gelarkan Fad "keras hati" lagi tau!
Hahahaa..

p/s : Fad! tqa tulis entry ni sebab terlalu seronok dapat tau story Fad.
          Ampa jangan katok pala kami noh!

3 comments:

  1. tqa kejam gila. apa nih. post yg x munasabah gila! arrrhhh. gila! tqa kejam! ;P

    ReplyDelete
  2. lupa lak. kmi nk katok pala ampa nih. ampa cpt la mai blk kedah cpt skit. x sabaq nk pi katok tau!! XDD

    ReplyDelete
  3. kejam?? fad patut berterima kasih pada tqa tau coz tqa wat entry khas tntg fad ni.hehee.. tp cter ni bnar kn???

    bnda baik jgn sorok2 k.. =)

    bluerk!! kami sikit pun xtakut ngam ampa! =P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for Blogger