Wednesday, May 5, 2010

Sahabat Sejati


Bismillah

 


Erm! Ada apa dengan gambar di atas ni??
 
Ok..
Nama beliau ialah Diyana binti Fadzil  aka Yana!
Berasal dari Pulau Pinang dan merupakan seorang yang sebaya dengan aku.
Aku mula berkenalan dengan Yana dari facebook..
Sebenarnya aku dah lama dah ada myspace Yana cuma kami tak pernah bertegur sapa..
Dalam facebook pun Yana yang mula tegur aku..
Dari situ kami mula menjadi rapat dan sering berkongsi cerita bersama..

Walaupun kami tidak pernah bersua muka dan mendengar suara antara satu sama lain, aku tahu perwatakannya bagaimana..
Malah Yana juga merupakan seorang sahabat yang sangat peramah dan tidak kedekut dalam memberi pandangan dan sebagainya kepada aku..
Dan yang paling penting, Yana banyak bagi nasihat kepada aku supaya kuatkan semangat dalam mengahadapi ujian dan dugaan tanpa berputus asa...

Aku amat bersyukur yang tidak terhingga apabila dapat berkenalan dengan beliau..


 

Gambar di atas ini Yana berikan pada aku sewaktu kami chat di YM pada 03hb Mei 2010 jam 12.42 a.m. tanda persahabatan kami..
Terima kasih banyak-banyak Yana..
Walaupun gambar ini tidak seberapa, aku amat menghargainya.. 
Walau apa jua yang berlaku, kita tetap teruskan hubungan persahabatan ini ya!  

 I ♥♥♥ YOU YANA



 ~ Sebuah persahabatan tidak boleh di beli dengan wang ringgit ~


2 comments:

  1. I ♥♥♥ YOU TOO TIQA....

    forever friend...

    yana hrap p'shbtan kta akn kekal slamanya.. :)

    ReplyDelete
  2. *_*... blushing seketika..
    hahaa...ya! friend forever sweetie!!

    amin! tqa pun harap mcm tu juga! =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for Blogger